+48 695 222 291

info@adrenalina-fitness.pl

zajecia

  • Start  
  • Zajęcia fitness

ABT – Brzuch, pośladki, uda. Trening poprawiający strategiczne części ciała, wykonywany w rytm muzyki. Spalamy tkankę tłuszczową i ujędrniamy dolne partie mięśniowe.

Aerobic Classic – Spalamy tłuszcz w rytmie żywiołowej muzyki tanecznej. Część ćwiczeń wykonywanych jest na stojąco, część w pozycji leżącej. Także dla początkujących.

Aktywnie Dojrzali – Zajęcia skierowane głównie dla seniorów, ale także dla tych, którzy chcą ćwiczyć w nieco spokojniejszym tempie. Zawierają elementy pilatesu, Tai Chi, fitnessu i rozciągania. Pomagają wzmocnić kondycję, zwiększyć komfort życia, poprawić sylwetkę i samopoczucie.

Bhangra – Bhangra (Masala Bhangra Workout) to zajęcia fitness w rytmach dynamicznej muzyki hinduskiej. Pozytywna energia i dużo spalanych kalorii.          

bodyART – Holistyczny trening, który oddziałuje zarówno na ciało, jak i umysł. Znajdziecie w nim elementy treningu funkcjonalnego, jogi i pilatesu. Oddychanie zespala wysiłek fizyczny i świadomość.

CrossTrain – Trening obwodowy o wysokiej intensywności mający na celu poprawę wydolności, wytrzymałości, siły, gibkości, mocy, szybkości, zwinności, równowagi, koordynacji i dokładności. Na treningu ćwiczymy na tzw. stacjach – podnosimy, przenosimy różne przedmioty, skaczemy, robimy brzuszki i pompki itd.

Fit Ball – Ogólnorozwojowe ćwiczenia wykonywane z użyciem specjalistycznych piłek. Wzmacniamy mięśnie, szczególnie gorset tułowia przy odciążeniu stawów i kręgosłupa. Zajęcia pomagają w utrzymaniu prawidłowej postawy ciała, zwiększają ruchomość w stawach i poprawiają równowagę.

Fight Club – Połączenie aerobiku ze sztukami walki. Łączymy spalanie tkanki tłuszczowej z elementami kickboxingu, boksu, taekwondo a nawet capoeiry. Tutaj możemy dać upust emocjom, pozbyć się stresu i wzmocnić wiarę w siebie!

Joga – Zajęcia polegają na nauce koordynacji ruchu i oddechu podczas wykonywania tak zwanych asan – pozycji i postaw ciała. Uczymy się kontroli nad własnym ciałem i umysłem. Treningi pomagają w wewnętrznym wyciszeniu, poprawiając jednocześnie elastyczność ciała i kształtując ładną sylwetkę.

Jump – Zajęcia fitness, w trakcie których ćwiczymy na trampolinach w rytm muzyki. Fantastyczna zabawa, wzmacnianie ud, pośladków i mięśni brzucha. Spalamy masę kalorii!

Pilates – Ćwiczenia pomagające uelastycznić i rozciągnąć wszystkie mięśnie naszego ciała a także wypracować prawidłową postawę przy zachowaniu bezpieczeństwa kręgosłupa. Podobnie jak joga, pilates traktuje ciało jako jedność i pomaga w wyciszeniu. Ćwiczenia są tutaj jednak nieco bardziej dynamiczne i mniej wymagające dla stawów.

Płaski Brzuch – Tutaj, oczywiście, koncentrujemy się na brzuchu. Wzmacniamy i rozciągamy jego mięśnie, nie zaniedbując mięśni antagonistycznych. Spalamy tłuszcz i poprawiamy sylwetkę.

Power Pump – Ćwiczenia grupowe z wykorzystywaniem sztang. W efekcie połączenia treningu siłowego z aerobowym spalamy wyjątkowo dużą ilość kalorii. Wzmacniamy i rzeźbimy wszystkie podstawowe grupy mięśniowe. Dynamiczna, energetyczna muzyka.

Sexy Pupa – Zajęcia, na których koncentrujemy się na kształtowaniu mięśni pośladków. Większy nacisk na ćwiczenia siłowe niż wydolnościowe.                      

Step Dance – Forma aerobiku z wykorzystaniem specjalnej platformy – stepu. Uczymy się poszczególnych kroków i stopniowo całych układów choreograficznych. Świetna zabawa, podczas której spalamy zbędne kalorie.

Step  – Ćwiczenia z wykorzystaniem stepu. Układy prostsze niż w przypadku Step Dance. Ćwiczymy koordynację, wytrzymałość oraz spalamy tkankę tłuszczową.

Tabata – Bardzo intensywny trening interwałowy. Dynamiczne serie ćwiczeń przeplatane są niewielkimi przerwami. W dość krótkim czasie poprawiamy wydolność tlenową i beztlenową oraz podkręcamy metabolizm na cały dzień.

TBC – Total Body Conditioning, czyli zajęcia, na których rzeźbimy całą sylwetkę, pracujemy nad wszystkimi grupami mięśni oraz spalamy kalorie. Zajęcia także dla początkujących.

Trening Biegowy – Trening biegowy dla początkujących i zaawansowanych. Zaczynamy od rozgrzewki i ćwiczeń siły biegowej oraz stabilizacji. Biegamy w Mosinie i okolicach, długość i tempo dostosowane do uczestników – także początkujących! Trening uzupełniamy rozciąganiem.

Zdrowy Kręgosłup – Zajęcia o charakterze profilaktycznym i terapeutycznym mające na celu redukcję bólu pleców, poprawę postawy i samopoczucia. Pracujemy nad wzmocnieniem i jednocześnie rozluźnieniem mięśni pleców. Dodatkowo angażujemy mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa.

Zumba – Połączenie fitnessu i tańca w rytmach latynoskich. Wspaniała zabawa i zmieniająca się choreografia łącząca między innymi salsę, hip-hop, mambo, flamenco a nawet taniec brzucha. Dbamy o kondycję i kształtujemy sylwetkę w rytmach pozytywnie nastrajającej muzyki.

Nasz Fitness Club

Jeszcze tylko miesiąc i startujemy!

  • Slide 1

    Grudzień 2015

    Niewiele pozostało do startu

    Startujemy w styczniu 2016!

Ważne daty

Kalendarium 2015

Rozpoczęcie budowy

LUT

26

Stan surowy
zamknięty

SIE

3

Rozpoczynamy
przedsprzedaż

GRU

17