WAKE UP

To zajęcia, które obudzą Cię od samego rana i spowodują, że dzień będzie lepszy. Poprawisz tempo spalania na cały dzień, jednocześnie wzmocnisz i ujędrnisz ciało. Są to zajęcia Przeznaczone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, dla początkujących i zaawansowanych. Każdy odnajdzie się bez problemu. Zastosowane są ćwiczenia angażujące często kilka grup mięśniowych w sposób przemyślany i funkcjonalny. Podczas ćwiczeń korzystamy zarówno ze sztang, gum oporowych, hantli ale tez z obciążenia własnego ciała co również jest bardzo efektywne. Trening skonstruowany jest tak aby wzmacniał i rzeźbił całe ciało w sposób bezpieczny ze szczególnym naciskiem na technikę wykonywania ćwiczeń.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

AEROBIC CLASSIC

Spalamy tłuszcz w rytmie żywiołowej muzyki fitness. Zajęcia charakteryzują się niepowtarzalnością, są dynamiczne i pełne niespodzianek. Ćwiczenia wzmacniające poprzedzone są rozgrzewką w formie układu zawierającego podstawowe kroki aerobik. Jeśli chcesz zarazić się pozytywną energią przyjdź koniecznie. Czekam na każdego kto lubi dobrą zabawę i pracę nad własnym ciałem.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

FULL BODY WORKOUT

Trening wzmacniający całe ciało skoncentrowany na technice wykonywanych ruchów, na poprawie świadomości ćwiczącego by podczas intensywnych treningów mógł zapobiec kontuzji. Przeprowadzony metodą obwodową zadowoli i tych zaawansowanych i tych co dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Stanowi idealne uzupełnienie treningów wytrzymałościowych. Nie zalecamy ćwiczeń siłowych osobom z nadciśnieniem, z wadami serca, z chorobą układu krążenia, po wszelkich urazach. Na zajęciach wykorzystujemy sztangi, kettlebell, bosu i inne.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SEXY PUPA

Zajęcia, na których koncentrujemy się na kształtowaniu mięśni pośladków. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia wzmacniające z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, gum lub ciężarków treningowych. Zajęcia o średnim typie intensywności.  Skierowane do osób w każdym wieku i na różnym poziomie zaawansowania sportowego.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

TBC

skrót oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców. Trening TBC zaczyna rozgrzewka, która składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część główna, czyli ćwiczenia na nogi, pośladki, plecy, klatkę piersiową, ramiona i brzuch podzielone na segmenty, które wykonuje się w seriach w określonym czasie. Do treningu używane są : hantle, sztangi, gumy oporowe oraz obciążenie własnego ciała.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SUPER BRZUCH

Zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, pozwalających na wyrzeźbienie wszystkich mięśni brzucha. Dla osiągnięcia lepszego efektu oraz urozmaicenia zajęć wykorzystywane są wszelkiego rodzaju sprzęty: hantle, stepy, piłki, itp.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SKALPEL

Zajęcia fitness o średniej intensywności, rzeźbiące ciało i wysmuklające sylwetkę poprzez odpowiednie ćwiczenia wykorzystujące obciążenie własnego ciała oraz różnego rodzaju sprzęt sportowy typu ciężarki, gumy, piłki oraz stepy. Zajęcia przeznaczone zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych, ponieważ stopień trudności można regulować sobie odpowiednim obciążeniem, bądź tempem wykonywania danego ćwiczenia.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

STRONG BODY

Zajęcia zwiększające zarówno siłę i wytrzymałość. Trening angażujący wszystkie partie mięśniowe. Skutecznie wyrzeźbi Twoje ciało oraz pozwoli Ci spalić mnóstwo kalorii! Na zajęciach Strong body wykorzystujemy sztangi, stepy, gumy oraz ciężar własnego ciała. Ćwiczenia dostosowane są zarówno dla osób początkujących, jak i tych bardziej doświadczonych miłośników fitnessu, każdy daje z siebie swoje 100%!

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

BIKINI BODY

Zajęcia pomogą wyszczuplić Twoją sylwetkę, wyrzeźbić mięśnie oraz poprawić kondycję. Podczas zajęć będziemy modelować wszystkie problematyczne partie kobiecego ciała, w tym: brzuch, pośladki, uda, przedramiona, a część interwałowa pomoże podkręcić metabolizm i spalić jeszcze więcej kalorii.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

CROSS TRAIN + TRX

Uczestnicząc w takich zajeciach poprawiamy : kondycję, wytrzymałość, szybkość, koordynację. Cross Train łączy elementy treningu siłowego, interwałowego i kondycyjnego. Trening z wykorzystaniem sprzętu typu sztanga, ciężarki, kettlebell. Jest przeznaczony dla każdej grupy osób, każdy znajdzie coś dla siebie.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

JUMP AND PUMP

Masz problem z kolanami? Bolą gdy ćwiczysz? Sprawdź się na trampolinie, która na zajęciach fitness nie służy do wybijania się, tylko do amortyzacji ciała. Pokażemy Ci jak w bezpieczny sposób możesz pracować nad koordynacją, pozbyć się stresu i dobrze się bawiąc spalać tkankę tłuszczową, poprawić wydolność i wzmocnić mięśnie całego ciała z uwzględnieniem tych najgłębszych i najważniejszych w tym m.in. mięśnie dna miednicy.
Zajęcia polecane dla osób z nadwagą. Przeciwwskazania to: dyskopatia, przepuklina, kregozmyk, zaburzenia rytmu serca, koślawość i szpotawość kolan, skolioza, wady stóp, nadciśnienie tętnicze, niestabilność stawów, endoprotezy, nietrzymanie moczu, stany zapalne, ciąża.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

CIRCUIT

Czyli trening obwodowy. To połączenie treningu siłowego i aerobiku, pozwalające na wzmocnienie mięśni i spalenie tkanki tłuszczowej. Jego podstawowa zaleta to jednoczesna aktywizacja wielu grup mięśni i  zapobieganie przeciążeniom. Trening ten składa się  z odpowiednio dobranej kombinacji ćwiczeń siłowych i aerobowych wykonywanych w takim samym czasie tzw. interwale. Interwały te można modyfikować w zależności od celu ćwiczeń i kondycji. Zajęcia te skierowane są zarówno dla osób zaawansowanych ruchowo jak i  początkujących. Zajęcia  z wykorzystaniem sprzętu tj. hantle, lina, kettle, bosu, step, skrzynia itp.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

TAE-BO

forma aerobiku łącząca elementy wschodnich sztuk walki z zajęciami ruchowymi przy muzyce. Kopnięcia, ciosy i podskoki zapewniają wysoki wydatek energetyczny i pozwalają poprzez napięcie mięśni wzmocnić i wyrzeźbić pośladki, uda, mięśnie brzucha i ramion. Zajęcia skierowane są dla osób w każdym wieku, bez względu na stopień zaawansowania. Zajęcia z wykorzystaniem sprzętu tj. hantle, kettle, bosu, stepy itp. Grupa w miarę upływu czasu przekształcać się będzie  z początkującej na zaawansowaną.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SIŁA BIEGOWA

Zajęcia skierowane głównie dla biegaczy. Pracujemy nad siłą mięśni pracujących w czasie biegu, wzmacniamy gorset mięśniowy (core), poprawiamy technikę i ekonomię biegu. Silne i zdrowe mięśnie nóg oraz brzucha zmniejszają prawdopodobieństwo kontuzji.Siła biegowa to jeden z podstawowych elementów treningu biegacza, ale nie tylko. Bieganie nie składa się wyłącznie z gromadzenia kilometrów dlatego będziemy wzmacniać całe ciało w tym brzuch, biodra, nogi, poprawiać siłę, szybkość i dynamikę oraz wytrzymałość. Znakomite uzupełnienie treningu ultrasa, maratończyka, ale przede wszystkim początkującego biegacza. Wszystko dla lepszego wyniku ale przede wszystkim to profilaktyka kontuzji. Fizjoterapeutyczne oko wychwyci każdy błąd i zapewni maksimum postępów.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU