WAKE UP

To zajęcia, które obudzą Cię od samego rana i spowodują, że dzień będzie lepszy. Poprawisz tempo spalania na cały dzień, jednocześnie wzmocnisz i ujędrnisz ciało. Są to zajęcia Przeznaczone zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, dla początkujących i zaawansowanych. Każdy odnajdzie się bez problemu. Zastosowane są ćwiczenia angażujące często kilka grup mięśniowych w sposób przemyślany i funkcjonalny. Podczas ćwiczeń korzystamy zarówno ze sztang, gum oporowych, hantli ale tez z obciążenia własnego ciała co również jest bardzo efektywne. Trening skonstruowany jest tak aby wzmacniał i rzeźbił całe ciało w sposób bezpieczny ze szczególnym naciskiem na technikę wykonywania ćwiczeń.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

AEROBIC CLASSIC

Spalamy tłuszcz w rytmie żywiołowej muzyki fitness. Zajęcia charakteryzują się niepowtarzalnością, są dynamiczne i pełne niespodzianek. Ćwiczenia wzmacniające poprzedzone są rozgrzewką w formie układu zawierającego podstawowe kroki aerobik. Jeśli chcesz zarazić się pozytywną energią przyjdź koniecznie. Czekam na każdego kto lubi dobrą zabawę i pracę nad własnym ciałem.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

FULL BODY WORKOUT

Trening wzmacniający całe ciało skoncentrowany na technice wykonywanych ruchów, na poprawie świadomości ćwiczącego by podczas intensywnych treningów mógł zapobiec kontuzji. Przeprowadzony metodą obwodową zadowoli i tych zaawansowanych i tych co dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Stanowi idealne uzupełnienie treningów wytrzymałościowych. Nie zalecamy ćwiczeń siłowych osobom z nadciśnieniem, z wadami serca, z chorobą układu krążenia, po wszelkich urazach. Na zajęciach wykorzystujemy sztangi, kettlebell, bosu i inne.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SEXY PUPA

Zajęcia, na których koncentrujemy się na kształtowaniu mięśni pośladków. Podczas zajęć wykonujemy ćwiczenia wzmacniające z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała, gum lub ciężarków treningowych. Zajęcia o średnim typie intensywności.  Skierowane do osób w każdym wieku i na różnym poziomie zaawansowania sportowego.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

TBC

skrót oznacza „total body conditioning”, czyli modelowanie całego ciała. Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców. Trening TBC zaczyna rozgrzewka, która składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część główna, czyli ćwiczenia na nogi, pośladki, plecy, klatkę piersiową, ramiona i brzuch podzielone na segmenty, które wykonuje się w seriach w określonym czasie. Do treningu używane są : hantle, sztangi, gumy oporowe oraz obciążenie własnego ciała.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SUMMER SHAPE

Zajęcia kształtujące całą sylwetkę. Ćwiczenia o różnej intensywności z wykorzystaniem sprzętu fitness. Dobór obciążenia we własnym zakresie. Ćwiczenia zapewnią Ci wymarzoną letnią sylwetkę. Spalisz mnóstwo kalorii. Zajęcia skierowane dla każdego bez względu na wiek i stopień wytrenowania.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SKALPEL

Zajęcia fitness o średniej intensywności, rzeźbiące ciało i wysmuklające sylwetkę poprzez odpowiednie ćwiczenia wykorzystujące obciążenie własnego ciała oraz różnego rodzaju sprzęt sportowy typu ciężarki, gumy, piłki oraz stepy. Zajęcia przeznaczone zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych, ponieważ stopień trudności można regulować sobie odpowiednim obciążeniem, bądź tempem wykonywania danego ćwiczenia.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

FIT MIX

Zajęcia nastawione na poprawę siły, wytrzymałości i napięcia mięśniowego, a tym samym na kształtowanie i modelowanie sylwetki oraz spalanie nadmiernej tkanki tłuszczowej. Wykorzystujemy różnego rodzaju sprzęt fitness od trampolin po kettle i hantelki. Sposób prowadzenia zajęć, rodzaj wykorzystanego sprzętu zależy od trenera oraz grupy. Bo liczy się dobra zabawa. Zajęcia skierowane dla każdego bez względu na stopień zaawansowania.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

CROSS TRAIN + TRX

Uczestnicząc w takich zajeciach poprawiamy : kondycję, wytrzymałość, szybkość, koordynację. Cross Train łączy elementy treningu siłowego, interwałowego i kondycyjnego. Trening z wykorzystaniem sprzętu typu sztanga, ciężarki, kettlebell. Jest przeznaczony dla każdej grupy osób, każdy znajdzie coś dla siebie.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

HIT WORKOUT

Trening HIIT, czyli intensywny trening interwałowy, to program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję. Polega na przeplataniu krótkich okresów intensywnych ćwiczeń anaerobowych(wykonywanych na maksymalnym poziomie intensywności) z przerwami na ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe , wykorzystując dodatkowe akcesoria. Trening HIIT daje trzy razy lepsze efekty niż ćwiczenia kardio, a jego wykonanie zajmuje dużo mniej czasu.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

SIŁA BIEGOWA

Zajęcia skierowane głównie dla biegaczy. Pracujemy nad siłą mięśni pracujących w czasie biegu, wzmacniamy gorset mięśniowy (core), poprawiamy technikę i ekonomię biegu. Silne i zdrowe mięśnie nóg oraz brzucha zmniejszają prawdopodobieństwo kontuzji.Siła biegowa to jeden z podstawowych elementów treningu biegacza, ale nie tylko. Bieganie nie składa się wyłącznie z gromadzenia kilometrów dlatego będziemy wzmacniać całe ciało w tym brzuch, biodra, nogi, poprawiać siłę, szybkość i dynamikę oraz wytrzymałość. Znakomite uzupełnienie treningu ultrasa, maratończyka, ale przede wszystkim początkującego biegacza. Wszystko dla lepszego wyniku ale przede wszystkim to profilaktyka kontuzji. Fizjoterapeutyczne oko wychwyci każdy błąd i zapewni maksimum postępów.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU