ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia o charakterze profilaktycznym i terapeutycznym mające na celu redukcję bólu pleców, poprawę postawy i samopoczucia. Pracujemy nad wzmocnieniem i jednocześnie rozluźnieniem mięśni pleców. Dodatkowo angażujemy mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację kręgosłupa.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

AKTYWNIE DOJRZALI

Zajęcia skierowane głównie dla seniorów, ale także dla tych, którzy chcą ćwiczyć w nieco spokojniejszym tempie. Zawierają elementy pilatesu, Tai Chi, fitnessu i rozciągania. Pomagają wzmocnić kondycję, zwiększyć komfort życia, poprawić sylwetkę i samopoczucie.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

PILATES

Ćwiczenia pomagające uelastycznić i rozciągnąć wszystkie mięśnie naszego ciała a także wypracować prawidłową postawę przy zachowaniu bezpieczeństwa kręgosłupa. Podobnie jak joga, pilates traktuje ciało jako jedność i pomaga w wyciszeniu. Ćwiczenia są tutaj jednak nieco bardziej dynamiczne.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU

JOGA

Zajęcia polegają na nauce koordynacji ruchu i oddechu podczas wykonywania tak zwanych asan – pozycji i postaw ciała. Uczymy się kontroli nad własnym ciałem i umysłem. Treningi pomagają w wewnętrznym wyciszeniu, poprawiając jednocześnie elastyczność ciała i kształtując ładną sylwetkę.

ZOBACZ TE ZAJĘCIA W GRAFIKU